<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Tuesday, November 25, 2008
Showing The FLORA & FAUNA In MY COMPOUND


hari jumaat lepas, aku teramatlah bosan. eyh silap. Khamis lepas. aku bosan. Paper takde kot untuk seminggu. so aku tgkplah gambar2 pokok di hadapan rumah aku. gambar di atas adalah hasilnya.. Aku paling suka gambar sebelah kiri bawah. Itu aku rasakan paling menarik, macam effect Focus pada satu pokok bunga & menunjukkan keadaan Hujan. sangat cantik.


Gambar ni, Aku sbnrnya time tu tgh manjakan kucing gemok ayah aku tu hah, yg kat dlm gambar tu,Pedro, tapi time aku tgh belai2 dia, dia pulak bangun nak pergi makan, adesh. POtong betullah. masa aku tgk dia makan, terasa macam nampak view mnarik plak. tgk ekor dia pn nampak kembang semangkuk. cantik. so aku tgklah sekali dengan basikal2 aku. Nah, hasilnya.:))



yang nie pula. aku tak sengaja tertangkap.
pada mula niat nak tgkp cara lain. tapi cara penangkapan ni pn menarik jugakkan? focus lebih kepada daun2 hijau ni berbanding orangnya.;)
Aku dah bosan gila on9. tiba-tiba aku terpandang camera LUMIX milik mak aku kat meja aimi.
so aku pn terfikir nak belajar cara menangkap so aku amik camera Video yang terletak di laci kiri meja Study Aimi untuk buat gabungan gambar, permandangan di luar bilik aku menjadi tumpuan. atas adalah gambarnya.

:)))

Wachaaaaaaaaaaaaaa!~