<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Sunday, November 23, 2008
Aku dan LOW BLOOD PRESSURE

Tekanan Darah Rendah...siapa yang menghidap tekanan darah rendah sila angkat kaki!~ YEAYEAH! aku lah tu(korang tak nampak aku angkat kaki? hehehe) aku daripada awal tahun menghidap tekanan darah rendah. yelah, yang digelak2kan oleh si Nadhira tu la..dalam otak aku ada gak fikir...apa sebab aku terkena Low Blood Pressure? bahaya ke? boleh bawa maut ke? apa simptom dia? :S

akhirnya persoalan aku terjawab bila aku baca majalah RAPI edisi April 2008. aku nie kalau baca buku-buku camtu...center of attention aku cari bab-bab 'mengering'-kan badan je. bab-bab kesihatan pn aku baca...tapi jarang teramatlah. siapalah takmo jadi cantik kan? tipu sangat kalau ada perempuan kata 'Ah peduli apa aku tentang imej,' tapi setiap kali ronda-ronda kat shopping complex, tak sah kalau tak toleh 2 hingga 10 kali kat cermin..cermin tingkap yang dah kotor & berhabuk pn jadilah.. bila orang tanya "HOi, Sudah-sudahlah tu. dah lawa dah tu," mesti diaorang balas balik, "Eh, mana ada aku tengok cermin...aku tengok baju dalam yang dipamer tu la. lawa dowh,' hahahahha...nak jadikan cerita..baju dalam yang dia maksudkan ialah spender laki. apa kehe dia dengan spender laki? buat pekasam? hahahahha..itulah al-kisahnya perempuan yang VAIN giler..termasuklah diri aku ni.......hehehe.:PPP

Ops. sorry tertukar topic pulak. malam semalam aku tengah bosan gila tahap orang sakit mental pun boleh bunuh diri...haha. aku pn bukak lah buku RAPI yang bertimbun2 kat rak buku majalah aku bagi menghilangkan bosan...nak belajar Akaun pn takde mood. hmmm..aku pn punyalah belek & belek & belek & belek muka2 perempuan Cantik badan langsing macam kerrengga semuanya...dalam hati 'Perempuan-perempuan ni betul ke punya wajah sebersih dalam majalah ni? ataupun semua 'stock' meng-edit? kat Luar haram aku nampak perempuan-perempuan camni. kalau adapn seorang dua je yang betul-betul aku rasa lawa,' ah, perdulikkan. semua nak cantik pakai suntikan BOTOX lah apalah. bosan aku. menghabiskan duit aja. huhuhuhuhu..

sampai-sampai bab Kesihatan. tiba-tiba mata aku terhenti kat satu page nie. dia tunjuk pasal simptom-simptom Low blood Pressure. jadi apalagi aku baca lah gak. sbb aku tak tahu bila benda tu menyerang aku.(observe gambar tersebut ye puan-puan & tuan-tuan). yang simptom pertama menyerang otak tu paling aku setuju. memang kes seperti kepala pening & pusing tiba-tiba pernah terjadi kat aku. aku NYARIS_NYARIS pitam kat lorong jalan dekat ngan rumah aku. nasib ada member aku kat situ. dia tolong papah aku kejap. tapi segan plak nak bergantung dengan dia, aku buat-buatlah okey. sampai rumah baru aku rebah. memang aku terasa pandangan aku agak kabur sebentar. kali kedua kes ni berlaku bila time Trial SPM lepas, iaitu time paper 1 BM berlangsung.aku sakit perut(biasalah perut meragam time exam.) aku pn blah ah g tandas. dah masuk tandas, perut dah sihat. siot betul ko perut. menyusahkan aku je. time aku ondaway nak naik kelas aku kat tingkat 3, baru kaki cecah tingkat 2, aku rasa sekali lagi nak pitam, kepala aku berpusing tiba-tiba, nasib aku nak terjatuh aku pegang dinding. ada jugalah aku rasa kepala aku terhantuk dinding tapi sikit je, tak luak. nak jadikan cerita pening aku lepak 2 minit kat tangga, pastu baru blah naik atas, tup-tup tengok ah result trial aku untuk BM. teruk walaweyyhh..daripada dapat A2 terus dapat B4 iaitu 61 kot. adohhh..kene bebel ngan Pn Siti Norizan. huhuhu. Tahlah. aku redha jelah. at least aku tak dapat C. tapi sedeh jugak lah, jarang sekali aku dapat B sampai less than 65. huuuuuuuu..biarlah.

Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~