<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Saturday, November 22, 2008
CERITA KarTUn Tahap GABAN!


siapa Luca Pacioli? aku bertanya lagi siapa Luca Pacioli? alar...takkan korang tak kenal? itu dia BAPAK PERAKAUNAN kitalah. aduhhh..aku sbnrnya bosan seyh. kartun di atas saje je aku lukis sekadar suka2. aku anggap itu president J.w Bush surh anak buah dia bunuh Luca Pacioli...tapi in Malay Version la. hahahahha. :P
Ni nak cerita ni. tadi aku g makan malam dekat 15. nama kedai dia LYNN'S cafe. mati2 aku ingat tu kedai org melayu yg buat(tgk nama ah, kata Lynn macam nama org melayu. aku sangkakan Liyana ke, Azlin ke apa ke di-shortform-kan dgn panggilan Lynn.) rupa2nya pemilik dia Cina daa..kalau tak silap nama dia, Tan siew Lynn kot nama dia. tah lah. aku tak brape ingat. Maap lah kalau silap. aku dgr2 Khabar daripada angin je. huihui. tapi ini bkn niat aku nak cerita lah. aku nak cerita kisah kecian, plus lawak pn ada gak. tapi kecian lebih larh. ish3.:P
Time aku ngan Famili aku dah lepas order makan(aku makan grilled chicken chop, fuhh..shodappp sampai menjilat jari kaki) aku pandang ah meja tgh yg diduduki oleh kaum cina. 2 org warga emas, 2 adults & 3 children(anak dia yg baby paling comel. comel giler bila time dia mrajuk abang dia habiskan ais krim dia, merajuk kejap je pastu dh okey balik. comel btol!) nak dipendekkan cerita, sedang diaorg sibuk HU ha HU ha...tiba tiba....
"KRAK! DUUUMM!~"
Hah! nak tahu apa jadi??
Korang agak2 apa jadi? hehehehe.
Jeng! ~Jeng! ~Jeng!~~
Kerusi si bapak cina tu patah daaa..kaki kerusi dia 4-4 patah. hahahahahha.gila kesian..nasib baik bapak cina budak2 tu yg duduk...kalau Datuk ngan Nenek tu duduk camne? tak ke patah pinggang? kalau nasib tak baik boleh bikin lumpuh...aduihh..mintak simpang... tapi yang bestnya, sedang orang tgh sibuk dok concern dgn bapak budak tu...datuk meaning si Bapak kepada Bapak budak tu(hai? bikin confuse la pulak) boleh bantai gelak gila2. menonjolkan gigi dia yang sememangnya takde gigi. hahahahhahahaha.gila taknak kalah. anak sendiri jatuh dia boleh bantai gelak macam tak ingat dunia. ish3. aku pn tergelak jugak ah bila tgk pakcik tu gelak. kecian bapak cina tu...hehehehhee.;PP Kalau aku bawak camera kan best? eih, nanti kira kurang asam pulak...takpelah cerita pn okey gak. selepas daripada peristiwa patah kerusi tu...aku tgk semua customer kat kedai tu dah test kerusi masing-masing mana tahu pakai gam UHU ke. hahahaha..jatuh reputasi kedai tu..dah lah baru bukak. nasib makanan dia sedap & murah lah gak. hehehehhe.:PP
wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~