<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Thursday, November 20, 2008
Swimming Pool ke Swimming FOOL???

tepat pukul 1.15ptg,

Aku teringin pulak nak minum nescafe. alang2 aku tgh bosan. aku buatlah. plus aku nk buat milo celup biskut. tapi milo sudah habis. so maw tak mau aku buatlah nescafe. tapi nescafe ni aku tak minum sgt. tah, lps biskut habis aku rasa muak plak nk minum nescafe. so aku amik plak air suam segelas besar kasi hilang rasa muak. then tgh dok lepak2 tgk tv cerita 9september yang tah pape pnye cerita tak releven dgn Qaisy & Laila(sweet story) aku perasanlah juga ada lalat dkat sblh aku. tapi pedulik apa aku ngan lalat tu. asalkan tak ganggu aku.hmm..

tiba2 perut aku memulas rasa maw terkucil plak. 2kali aku bersenam naik turun tangga pergi toilet. adehh..aku baru minum air sikit. air aku minum pn tak habis lagi(nescafe je lah, air suam dh nk habis dh tggal sejemput je) tekak aku terasa kering nak minum lah air nescafe aku, alang2 aku mau terus naik atas nk update blog gambar2 alam yg aku tgkp pagi tadi.

masa aku baru nk kacau nescafe aku, tgk2 Lalat tadi yang bersiar2 dah berenang dalam nescafe aku. SIOT pnye lalat! aku tak habis minum lagi lah! kalau aku dah habis minum aku kasi lah ko berenang dlm nescafe aku! Cish! terbantut selera aku. sedap je aku tgk lalat tu buat renang kuak bebas, kadang2 berenang cara rama-rama or should i say cara lalat? hidup lagi tu lalat tu. aku ingatkan dia terjatuh ke apa. rupanya dia saje je berendam dalam air aku. maybe air aku buat sedap kot. sbb tu dia berniat nk mandi. haihhhh..:((


gelasku.


lalat sedang melakukan berenang kuak bebas. thn dpn dia nak masuk olympk lalat 2009

tengok bertapa riang ria hari raya dia berenang dalam perigi nescafe ni. smpai tak reti nk kluar. huh! aku gak rugi.


wachaaaaaaaaaaaaaa!!!~ sama kamu lalat!