<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Monday, November 17, 2008
SPM day Five


orait today was the best part i mean best schedule of exam. want to know why? because all today's subject was READING! Science 1&2 then tasawwur 2. huahuahuahua. sometimes all this hafalling stuff make me wanna explode!


7:14am: today me came to school late because i no more need to go to school by bus. its HOLIDAY ppl! what do u expect? school bus driver also need their holidays too ryte? huhuhu so no biggie. from now on i my dad has become my driver. or should i say OUR driver. he always become our driver. hehehehhe. evil me. LOL>:P so aku dtg2 tgk2 takde sape pn yg dtg lg. cuma bdk2 cina kelas aku je yg aku nmpk. so aku ddk sblh Chia Wen(selang satu drpd dia lah) menghadap kantin sbb aku taknak jumpa pn Zaiton. huhuhu.;P then tak lama Nadhira dtg. kemudian baru nampak batang hidung Aimiazie & Aisya Bholat. Nik aisyah as always akan dilihat bila beratur nnti. so kami berbincang2 tntg science. sometimes Nadhira pnye cara really pissed us off. We? biarlah rahsia. hehehehhee.:P



8Am- paper started. okey paper one science was quite OKEY. no easy but okey. i can answer dat and hardly make a silly mistake on the spinal nerve, luckily i check my paper for the fourth time. hahahaha. lama2 baru perasan.;P but skrg aku dh taw mana aku slh. tp who cares. dh lps dh pn. time paper ni. 4 org bdk kelas aku iaitu, Janagaraj,Nicholas,Chun Leong & Wee Keong masuk 2 minutes sblum paper start. bijak betul. aku tanya mereka pergi mana? diaoarg pergi makan. confirm aku taw mana diaorg makan. huh. apa daa.



9:30Am- a few minutes rest. me, nik aisyah & Aimiazie took our spot kat tgkt 3 skolah dkat koridor dpn kelas lama aku. situ senyap so senang nk ulangkaji buat kali terakhir. nk lorong bwh kaza/shasha/liyana smua dh amik dulu so. biarlah.



10Am- paper 2 was darn hard. not really hard. i success. the essay Question 10 i followed how Mr Murugan(kancil's science teacher) teach me before. so takde apa sgtlah. nk kata yakin. mmg la tak. at least aku habiskan semua. cuma....soalan essay no 11 tu hah yg susah. aduhh..aku tak paham soalan sgt, but okey lah.lupekan sahaja.baik pergi pada tasawwur 2 shall we? :))))



12:30pm- aku igtkan tak boleh kluar awal. tp bdk Sk3 semua boleh blah awal, mana aci. dgr kata Kenneth la yg mulakan dulu. dia main selamba je blah biarpun dihalang oleh ketua pengawas. cish. biadap betul. esok2 tak psl2 kitaorg kene sound lagi la ni dgn pn chong ah loi sbb hampir semua bdk sk3 cabut awal.. adoihh. kat kantin takde makanan. maklum lah cuti skolah. so aku ngan kaza terpksa turun esso beli makanan. roti beli byk2 gila. aku bedal 7keping roti kot dgn air apa ey? aku lpe. kaza plak bdal hampir 10 kot keping roti, hahaha we ate like monsters especially kaza lah. ngeh3.;PPPP



2pm: Tasawwur mula itupn stlh akmal panggil kitaorg semua kat surau. Azrul kat surau dh nk tidur dh time tu. sbb air con katakan hehehee. kaza pn. apalgi kelam kabut lah kitaorg semua nk naik atas. naik2 atas. Aku ngan shasha jadi tukang saksi. kalau paper 1 kaza ngan akmal. kali ni perempuan plak. ngehehehe.;P tandatangan je.takde apa sgt. tapi tasawwur 2 agak ssh ah. apa yg dibaca(actually aku dh lpe) semua tak kluar sgt, nasib aku igt sikit2 apa yg aku pernah buat dulu. terbang btollah markah A1 aku ni. huhuhuhu.;(



3:55pm- kami semua 6 org bdk keluar awal 45minit. hahahaa. sbnrnya aku malas nk kluar tp memandangkan semua dh kluar. baik aku blah juga. alang2 perut aku pn tiba2 sakit(sbnrnya sakit sejak masuk bilik tadi) tapi nasib tak effect time aku wat tswwur. huhuhu. jadi aku pn turunlah. aku trpksa dduk terperesok sorg2 tunggu aimi ngan Yun hbis tssuwr kat dewan. aduhh.bosannya. aku nmpk kucing, apalagi. aku kejar lah dia. org pnggil dtg dekat bukan main payah. nk dekat pn kena ada peringkat2. pnt aku tggu. aku mls nk layan kucing tu, baik aku amik anak kucing warna putih(agak kotor & kering btol) tapi peduli apa. asalkan aku ada teman. bkn main ssh aku nk tgkp baru bawak dpn & letak bawah, anak kucing tu lari balik. WOI! jangan lari. siot ah. main sorok2 plak dia. aku tgh pnt ni. arghh. lantak ko lah. grrr!


4:30 pn tiba. aku pn baliklah dgn Yun ngn aimi. tapi aku tak terus balik rehat, aku cuma tukar selipar ngan letak beg ganti ngan buku addmath terus g rumah cikgu Eni. Yun tunggu kat hujung jalan. aduhh.punyalah pnt. rasa mcm nk muntah/pitam/loya semua ada. mana taknya dari pagi tadi aku asyik menghadap/menghafal/menjawab/memerah otak je. mana nk muntah. tertekan aku. rasa mcm nk nangis je tadi. tapi sabar jelah. mmndgkan inilah kali terakhir aku menjawab soalan addmath. lps ni aku merdeka drpd Addmath! HOoo_RAYYYY!! hehehehehe.



6:30PM- kalau tadi kitaoarg jalan balik ngan adik. kali ni kitaorg jalan balik dgn Yin. tapi Yin nak ke kedai sbnrnya. alang2 dia temankan skali. Yun tah pergi mana tak taw, tgh borak ngan rooney. ahh..biarlah. org nk balik cepat ni. apalah dh nk maghrib kot. anak dara tak baik balik lewat maghrib. hehehe.:P



Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!~