<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Friday, November 14, 2008
SPM Day Four



Hooreyy! last paper for first week. And it's tasswur.

:DDDD



7Am- Aku ngan aimi smpai. turun2 bas nak naik tangga tgk2 nampak Pn. Zaiton a.k.a Datin baru sampai & baru tutup pintu. gila aku mati. cepat2 aku ngan aimi turun tgga balik. elak dri dilihat Datin. sorg bdk upper six cina nampak. dia pn pelik. tp peduli apa aku. asalkan dpt lari dripd Datin. Arghh! nnti nk bljr Tsswur pn x sng. hmmph. leceh pagi2 pn ada pelarian. tak sabar btol nk habis skolah. huarghhh!! sampai skolh tgk skolah sunyi gila babeng. aku cari bdk tswur. sorg pn tarak. aku call Kechik adik dia pnye suara yg sebijik mcm suara dia kata dia dh g skolah. tgk2 dia baru sampai ngan nik aisyah. okeylah. aku/kechik/ aimi/siti aisyah g lepak dkat lorong dkat dgn seventeenian apa tah antara bilik rehat dgn bilik pengawas. ala dkt lorong nk g rumah hijau tu. ddk kat situ, ambik suasana pagi sambil dduk bersila atas lantai study tsswur. mmg best la time tu. bontot sejuk je sbb lantai sejuk kene embun pagi. hahahahhaa. tak lama lepak situ smbil soal jwb tup.tup Yun dtg..sbnrnya niat dia nk ke dewan la tu takpn cari kitaorg. hmm tahlah. mula2 dia ddk atas bangku besi kat situ, tapi aku suruh dia ddk atas lantai sbb lantai sejuk and permandangan time ddk situ lebih tng sbb takde matahari pagi lagi. alang2 tu boleh tgk kucing. buku2 pn leh slerak suka hati kat atas lantai. time pukul 7:45Am nik aisyah panggil aku dri jauh suruh naik atas.



8Am- dduk kat kelas hujung iaitu kelas 4sk4. cuma ada 6 org je time tu. 2 laki 4 pmpuan. yg part best 2 laki pairing di dpn, 2 pmpuan bertudung saling berpasangan. 2 org tak bertudung pn berpasangan. aku dduk kat tgh2 iaitu row ketiga lajur ketiga gak. hohoho. dpn aku Khairul Akmal. sblh kanan Akmal plak ialah Kaza. blkg kaza plak iaitu sblh kanan aku ialah Nik Aisyah, blkg Nik aisyah plak ialah Shasha. sblh kiri Shasha plak iaitu blkg aku ialah Liyana. Pandai btol Ketua pengawas susun kedudukan. cukup 6 org punya pasangan masing2. mmg dh tergelak kaw2 dh time tu tp dlm diamlah. heheheheh.:PP time jawab soalan agak success la gak. 15minit je aku dh jwb semua soalan tp aku taknak TEROVER confident plak. yelah. kang lebih yakin tup2 dpt gak C huhuhuhu.:(( dlm masa tu smpt juga si Akmal ni nak meniru. Mula2 dia tanya kaza, kecian kaza tgh sakit perut cuma geleng je taknak bg jawapan. then nik aisyah, dia lagi ah takmau bgtaw. then pada aku plak. nak tahu cara dia tanya? mula2 dia nguap. tgn dia menyelingas ke belakang kepala, alang2 tu dia tunjuk isyarat soalan dia mahu taw. Argh! Hampeh je aku nak bagitahu. tadi kata "ALarh Tassawur JE!" heh, skrg jawablah Tassawur ko tu. Hello, kalau dulu time percubaan ke mende ke, boleh la ada org tlg ko. no wonder la ko dpt sama markah ngan Yun time percubaan haritu. cish. Kalau kat kelas ko boleh la diaorg join sekaki mcm hari tu, nih, bdk Sk1 lah. hahahah. mmg langkah kiri la kau. huhuhuhu.

9:15Am- Yeah! time's up. School's OUT! yeah. hahaha.harini aku takde paper lain except for tasswur. fuhh.best2. apalagi. time tu balik. aku/aimi/yun/kaza. balik ikut sama2.yelah, road pn sama gak. huhuhu.ada plak anjing kat dpn smua tolak Yun jalan dulu. Yun tarik kitaorg ke bahu kanan jalan raya. hahahh.mmg bengong time tu. tapi biarlah. kami mmg takut anjing pn.

ptg sgguh bosan. takde apa2 rancangan boring gila.

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~