<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d-2853644843741185636', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Friday, October 10, 2008
GOSH! its Wreck!

i need new shoes for one month. anyone baik hati mau pinjamkan kasut sekolah untuk satu bulan ?? aku sanggup byr sewa asalkan aku tak pakai kasut rabak tu. adeshhh..kasut tu dh nak nazak dh rasanya. tinggal lagi sebulan lebih...boleh ke kau bertahan wahai kasut untuk dipakaiku yang ganaz ni pergi ke sekolah. aku dah lah layan kau ngan liar. muahahaha.XP asyik mandikan ko dalam lopak kotor je. huhuhuu.;((

mau beli kasut baru rasa rugi plak kan? dah x lama aku hidup kat perkarangan sekolah nanti. kasut ni dh cukup berumur setahun 3 bulan sejak aimi beli thn lps bln 7. tp bln 8 baru aimi kasi aku sbb dia pkai kasut Hitam(prefect katakan) so kasut hasil duit dia aku balun la apalagi memandangkan kasut aku thn lps pn mcm dh tggal nyawa2 ikan je. hehehehe. setiap thn beli kasut baru...apa salahnya aku pinjam kasut org utk 2 bulan akhir ni.
ngehehehhee.

So..Anyone care to borrow me the shoe?? hehehe.;PP