<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Sunday, September 14, 2008
Prove it Or Lose it.

TErsangat-sangat -sangattt berharap aku dapat buat paper akaun besok ooh. Aku tak taw apa nak jadi kalau paper ni juga aku "down' gak. confirm aku pecah otak lepas ni. hahahaha. yelah. mana taknya. thn ni 2x amik exam..failed je. and time tu jgak ada problem je memanjang dengan kesihatan ah apalah. CISh. takpe2. Aku harap yang ni aku target seperti yang aku tulis dalam form tu. tak seimbang takpelah. asalkan aku dapat markah and target for B3 dulu. A2 nanti2 je kot. aku tak yakin sangat. Akaun pengeluaran, Tafsiran akaun dengan apa tuu..Titik Pulang Modal aku masih hancus. tapi A/k pengeluaran masih dalam kawalan. TPM dengan Tafsiran akaun ni yang buat ketaq lutut kalau keluar. adeshh.CONFIRM kalau soalan tu keluar esok, benda paling first aku buat ialah gelak(yelah. sbb bab tu aku masih dalam kajian). lantak ah, yang penting sekarang dokumen! markah dia tinggi lagi. nasib aku agak master sikit dalam document.

cuma harini aku agak tak enjoy masa wat akaun2 ni. apehal eh? mcm bosan semacam je. siap aku tgh belek2 soalan pn boleh tertdo. tgn masih pegang mukasurat padahal baru beberapa minit pegang. tapi sebelum tu adalah buat soalan sikit. wakakaka. nasib baik mama kejutkan sbb tgk gaya mcm org kesjukan tgh tdo smbil tengok tv(meniarap atas lantai sejuk. memanglah kena bebel.nnti demam la apalah.itulah.). aish! tah ah. nak belajar harini pun takde mood sangat. nak kata dah hebat sangat. hmmphhh..nak kalahkan chee hui pn tak dpt. Hajat x kesampaian untuk 2x. kalau takdpt kalahkan chee hui..kalahkan Chun Tian sikit pun okey gak.puas gak hati ni.(hehehhe) btw, thanks Hawa sbb kasi soalan bocor. wakakkaa.siot je dia. dpn cikgu xckp soalan bocor, dh smpai rmah sms soalan bocor. bagus btol bdak nie. hehehhe.

P/s: a stunner is not a true stunner(merepek saja lah. tgh bosan nie. mlpskan kegelisahan melanda.)