<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Friday, September 5, 2008
Release it oh yeahh!.;PP

i'm getting more and MORE miserable from day to day. i mean for 3 weeks onwards lah. haihh..TENSIONNYA!!! tp xde la terasa sgt ketensionan tu..sikit ada ah..tp sikit tu menyebabkan aku sakit kepala, sakit perut, badan seram sejuk mcm nak demam je...apahal ah??? ni simptom apa? lagi satu. dah 3 hari dh ni aku asyik ulang alik g jamban je masa exam. kalau keluar biasa2 takpe...ni mcm cirit x betul je. risau btol. bukan 3 hari ni je yang aku rasa camtu...time Paper Tasawwur pun berlaku kes sama. huhuhu.;(

anyway..BM ngan BI susah gile siottttttttttttttttt! i mean not really THAT bad. tp part B paper 1 tu yang agak susah..aku dh KEKERINGAN idea untuk menjawab soalan yang membincangkan tentang 'Kemahiran yang perlu ada bagi persedian sebelum menjejak kaki ke alam pekerjaan,' && the problem is...Kemahiran itu luas maksudnya. kemahiran apa yang dia mintak>????hmmm...:s

biarlah..yang aku risau BI gak. paper 1. MASYAALLAH usah cakap lah. grammar berterabur. ni sebab aku jarang buat essay in english.. sbb tu kelam kabut. lagipun cikgu Meera jarang nak pratikkan penulisan essay dalam kelas BI. Balik2 asyik 'THE PEARL la apa lahh.. eiiii..bosannnya aku! takde langsung cara pembelajaran macam Madame Koh dulu. lagi best. walaupun dia strict. tapi strict dia la buat aku takut and segala kerja-kerja dia aku bereskan. ni tidakk..Puan Meera dah la jenis soft-spoken...nak marah kitaorang pun sekejap je...kitaorang kelentong buat lawak dah tak jadi nak marah(padahal hati tengah sebal gak kan?? hehe)

then back to the SEj ahahhaha. boleh tahanlah. tp nyesal plak aku pergi pilih soalan no 6 ooh... susah KOT! adeyh. aku blank habis. bukan blank ah. buat ah gak. tp 6(b) aku tak buat. hehehehe.;PP lantak ah. nak pilih soalan lain. aku pulak tak baca. no choice larh.;(((( agama kertas 2 pula...NAUZUBILLAH dengan soalan hadis dia. i mean soalan Kefahaman dan hukum tajwid memang aku fail habissh! dah la aku tak reti sangat.. hafal lagi la ke mana. tapi ALHAMDULILAH la boleh la jawab daripada tak dapat jawab.
kekekekkee..:P