<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d-2853644843741185636', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Sunday, August 10, 2008
MAAFKAN AKU


YA ALLAH!!

apa yg aku telah buat ni??
apa yang buat dieorg begitu marah pada aku? salah faham??

mengapa diaorg boleh salah faham tentang ayat 'Brainwashed" yg aku gune??
Brainwashed yg aku maksud kan dlm ayat sebelum ni bermaksud bukan sbb korang memaksa aku. tapi brainwashed tu aku guna atas diri AKU! diri aku yg terlalu bodoh dan naif! lepas korang beri nasihat pada aku barulah aku sedar yang aku ni terlampau BANGANG! brainwashed bagi aku bermaksud korang telah sedarkan aku. dan untuk pengetahuan korang, aku appreciate gile dengan apa yang korang dh advise kat aku. tetapi aku hairan?? kenapa korang marah sangat kat aku.... adakah aku silap type sampai korang anggap aku tidak menghargai korang?

ye, mmg aku ada. pasal 2 tahun lebih tu. maaf aku pohon 10 jari kalau boleh aku sujud kalau kau nak.. tapi atas sebab itu je ke kau marah aku teramat sangat? sampai muka aku pun kau BENCI nak toleh atau pandang? aku sedar aku siapa. tapi aku tak bermaksud dalam ayat sebelum ni ayat "Lupakan" yang aku guna itu bkn maksud aku yang kau masih sayangkan dia. kau terlepas pandang ayat aku yang di depan? "semua benda dia menghantui aku??" itu maksud aku, adalah kenangan dia yang aku susah untuk lupakan. aku tujukan itu juga buat kau, bukan bermaksud aku kata yang kau sayangkan Tooi lagi. tapi kalau kau anggap ayat aku membuatkan kau fikir yang aku ingat kau masih sayangkan dia. aku minta maaf sekali lagi dari hujung rambut sampai hujung kaki.

dan kepada ....ermm.aku xnak gne nama korang dah. aku taw korang mesti x ske kalau aku tulis nama korang. tetapi apa-apapun. aku tak berniat untuk membuat korang marah. aku minta maaf sangat2.

tapi kalau korang masih marah pada aku. takpelah, aku terima sahaja lah, tapi pls. aku mohon sangat2. jangan pandang aku ngan pandangan jelik. raut wajah itulah buat aku tak brani nak bagitahu korang pasal hal aku selama ini. itu yang buat aku pendam perasaan. sebab aku takut benda ni yang akan berlaku, nampaknya memang benar mimpi aku berubah jadi realiti. aku sedikit kecewa. walaupun aku tahu korang lagi kecewa daripada aku. dan aku benar-benar minta maaf dari lubuk hati aku yang paling dalam.

kalau korang taknak berkawan dengan aku dah, berdepanlah dengan aku, ucap kan je la ayat ' Kita putus persahabatan". insyaALLAH aku terima permintaan korang. Pls, sebagai kawan(itupun kalau kau masih anggap aku kawan), takkan kau nak biarkan aku terpinga-pinga menanti jawapan samaada kita masih bersahabat? ataupun tidak. jangan buat aku terseksa dengan perasaan serba salah. lagipun SPM hampir menjelang tiba dalam masa 2 bulan lebih lagi. Tolong aku...jangan buat aku macam ni.. aku masih sayangkan korang walau apa-apa pun. maafkan aku kalau aku tersilap cakap tentang fakta diri kau, aku agak buntu waktu tu...i'm sorryy.:( aku harap ayat aku cuba susun sebaik mungkin ni tidak buat korang salah anggap pada aku lagi. aku taknak buat korang marah/kecewa lagi dah. sorryy againn..