<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Wednesday, November 12, 2008
SPM Day Two

7am- nothing unusual Happen. mcm biasa sudah. semua tgh berkobar2 untuk menjawab soalan BI and semestinya SEJARAH 2! Oh tak sabarnya dalam hati, nak habiskan paper 2 sejarah(lagu P-Ramlee daa)LOL. dh gila time tu.

7:45am- time's UP! we have to entered the class now. paper BI boleh boleh jelah. aku buat dlm 6 page kot karangan dia. bahagian A & B. bukan sbb ada idea. tu boleh la katakan ada juga sbb aku guna Formulae yg diajar oleh MR. Ruswel smlm. Adoih. Nasib 2-2 masuk Article. kenapa tak masuk Formal Letter? senang sikit kerja aku. Ish! tapi okey la juga soalan dia.hmm

9:45am- English dh habis sudah. we have to wait for another 45minits pastu sambung paper 2 English. Hah! yg ni aku suka. suka suka suka. lol. Masa org tnya aku buat soalan no brape utk essay bahagian B, aku jawablah soalan 2- Examination-Good or bad? kebanyakkan jawab soalan no 3. pasal ur dream Husband- woahhh! macamana aku tak sedar soalan tu??? siot dowh. rugi aku rugi. ramai kata time buat tu semua dh tersengih2 ke telinga macam kerang busuk. hahahahhaha. berangan la apalagi.

10: 30am- English 2 mula. apasalah diaorg buat time english 2 lagi lama daripada English 1? padahal English 1 la perlukan masa yg pnjg untuk jawab soalan sbb kata karangan. English 2 sejam stgh sudah mencukupi. huhuhu. ni sampai 2 jam 15 minit. time ni mmg ramai org blah awal maybe dlm2 pukul 12 ramai dh cabut. yelah lepas English pukul 2 adalah paper Sejarah 2. Subjek pecah otak! arghhhhhhhhh!! dalam kelas aku nik aisyah keluar dulu kot(rasanyalah) pastu baru aku follow. ahahhaha. aku g makan dulu. lapar la. makan nasi goreng je bawak naik surau. lama2 makin ramai plak bdk2 keluar awal smata2 nk stdy sejarah. makin bisinglah surau dgn suara pertanyaan org ramai.

2pm- the Horror begun. shiot! semua yg cikgu ramalkan keluar takde satu pn mengena! gila ah! tension aku. especially pasal PBB! apa tu???????? aku tak tahu dowh! Cara Athen demorasi camana aku leh lupa bengong btol aku ni. 2 cara dia ialah Majlis/Majlis Perhimpunan dengan Majistret la alyaa pandaii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arghhhhh tidak!!! waktu buat sejarah ni, ada budak boleh kluar pkul 2:30? gila ke tak tu? paper mula pkul 2 diaorg cabut pkul 2:30. dalam kelas aku Janagaraj paling awal keluar diikuti oleh Jien Hen/Kok wei dan beberapa lagi budak laki cina 5Sk2 aku tak tahu nama dia. aku dh habis pkul 3;30 sbnrnya. tapi rilek sudah cari jawapan yg btol. tapi tggu pnye tggu sampai pkul 4 ptg tgk2 sekeliling budak dlm kelas tggl 5 org je. smua perempuan. hahahaha.gila sedeh. aku tak tahan dgn tekanan Sejarah aku mulalah nk cabut pkul 4 lepas Germaine Teh. Biarlah. asalkan aku dapat nafas. Dgr2 cerita time 4:30pm budak yg tggal dlm kels cuma 3 org je iaitu Lee Wen/Kah Lee/ Ann Mae. Sujatha org ke 4 terakhir keluar. aku kelima. hahahahha. Terus aku tdo dlm surau. ngantuk kot. nasib Fahmi ngan Akmal kejutkan aku suruh bgn kata SPM dh habis. banyaklah ko. ish3. lagi 3 mggu kot.hmmm.

4:30pm- HISTORY has Become a HISTORY at LASTTT!!!!!!!!!!!!!!HOOREYYYYYYYYYYYYYYYY!! hahahhaha.gila happy semua org bila sejarah habis. takde dh Pluto. no more Malayan Union/ no more politics (except for Fazli yg gile Politic. Genara still diteruskan hahaha) balik jln kaki lagi harini. tapi jumpa benda best la kat tepi jalan dkat selekoh skolah. iaitu bantal Nippon paint warna ungu. gila comell dowhh! aku ngan aimi ngan kechik jmpe dulu. then jerit ke arah Anis yg baru nk trun bukit nk balik. Aimiazie plak tiba2 dtg bila nampak kitaorg berkumpul. rasa mcm nk amik je bantal tu. kitaorg ada tgkp beberapa gmbr sbgai kenangan. nanti2 la aku letak ye? hehehehe


Skip to night!


10.10pm-kitaorg ponteng LMR math. terlalu penat la & takde transport. biarlah. we want to rileks jap. key? :DD
OBSERVE THe Picture Below
Nippon paint pillow sdg menunggu bas.

Oi..oi..tumpang tanya..kau hidup lagi tak?

Kalau tak hidup mari kita pijak ramai!!~~ clockwise from black shoes(aimi), kechik, aimiazie,aku,& anis.
p/s: Maaf kepada tuan punya bantal. kami lanyak bantal anda. harap maklum. ampunkan kami!:PPP

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~