<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Wednesday, November 19, 2008
SPM day seven.

hai...senangnya dalam hati kalau buat agama. semuanya rasa senang. apa nk jawab kalau score tak dpt. hahahahha.aku dh sewel harini. yelah. hatiku tgh mengira detik GUMBIRA dlm hati. sape tak happy kalau buat exam, semua benda kita belajar keluarkan? senyum sampai ke telinga je time buat exam. hohohoho//;DDD

7.12Am- aku ngan aimi dtg skolah tepat. dgn buku2 teks sekolah yg perlu dipulangkan. adoii.beratnya buku2 ni. bikin patah tulang belakang tulang belikat tulang sum sum..semua lah. hahahaha. tapi sbnrnya tak brape berat pn. sbb half aku pegang. aku bg balik 12 buku. aimi pula bg balik 16 buku teks. SEMUA! aku cuma tggal buku ekonomi ngan akaun je. tggu smpai subjek ni habis baru aku kasi balik. kami. iaitu semua gadis2 sedang sibuk menghafaling sirah and the geng(bak kata aimiazie) hahahaha. sedang2 sibuk hafal kami pasang telinga mendengar luahan ketidakpuasan hati gadis naive iaitu Anis Farhana. yelah, sape gak tak bengang time2 exam ni juga ada org elok2 wat time operasi utk mencuri handphone. mana tak macam siot. buat plak time org tgh Addmath. woahh..confirm ah org boleh serang bunuh/cincang kasi lepas geram..hahahaa bengong btol dia tu. taw lah hebat menipu ketua pengawas. ingat nk lepas tu hebat jugak ke? tak insaf2 ke bila semua orang i mean the WHOLE school dh taw perangai buruk dia tu. pn. Chong ah loi pn dh tak ngaku anak murid dh. huh! tgh syok2 sembang tiba2 cikgu2 pengawas kat tgkat atas yg bernama cikgu memi-memi(ada jugak nama anak patungkan? haha comel je nama tu) panggil 2bdk utk jadi saksi. so aku ajak aisya naik atas. dia plak tgh blur. hahahahha. apa daa aisya. dlm2 nak sign tu boleh gak borak2 ngan cikgu2 tu yg ada sbnyk 5 org(sorg je india). huhuhu.

8Am- paper 1 agama mula. WAAAAAAAAAHHHHHHH! aku rasa mcm mau menjerit. nak tahu kenapa? sbb aku pernah buat certain soalan yg ada dlm kertas tu. sungguh the happy. tapi malangnya camne aku boleh lpe psl imam syafie ngan perkara2 sunat korban.adeshhhhhhhhhhhhhhh..slack gle. tapi ada satu lagi benda yg buat aku terkejut dlm kelas tu bila khairul akmal dengan Fahmi meniru. huhuhuhu.cakap bkn main kuat. gaya mcm menirulah sgt dgn kaki kerusi jongket ke blkg. semua org nampak. semua org bleh dgr. aku ngan kaza bleh toleh 3 kali lagi. pstu pndg pengawas2 tu. 2-2 pura2 borak pdahal diaorg nampak. nama diaorg dh dicatat.

10Am- yeah paper 1 habis dgn senyuman. paper 2 akan berkumandang.

10:30Am- paper 2 mula. aku dh rasa mcm nk gelak je time tu. tak sia2 dowh apa yg aku buat mlm smlm kat buku adabi semuanya masuk. gile best. tak payah aku penat2 fikir sbb2 sgt. cuma ada sikit2 je yg aku terpaksa kerah. & yg lemah part susnan potongan ayat ngan jawikan & tajwid. aduhh. apasallah aku tak bljr awal2? kan dh rugi 4 markah. huhuhuhu.;((

12:10Am- ku sangkakan pukul 12 tepat habis rupanya 12:10. aduhhh..lambatnya time. tapi sedari tadi aku nampak mata pengawas2 jeling kat sudut hujung dekat khairul akmal ngan Fahmi. yelah. tgk2 kalau diaorg try nk tru lagi. huhuhuu. aku/aimi/aisya,g hantar buku2 teks kat makmal fizik . aku cuma skrg tggal buku ekonomi dgn akaunlah. pstu. bye3.school;DDDD

wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~