<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Monday, November 24, 2008
Impian-kuuuu

aku taktahu kenapa aku tiba2 terasa teringinkan cameraku sendiri. Aku ada beritahu aimi tentang impian aku nie semalam masa tgh belek2 Ipod cun gile kat kedai elektronik tu. Aku target nak beli thn dpn, aku taknak menyusahkan mama atau Lid. aku teringin nak beli sesuatu dengan duit aku sendiri. dat's why aku thn dpn btol2 nak cari kerja. Kalau mama tak kasi, aku pujuk gak(sbnrnya dia kasi pn. hahaha) tapi aku tahu kalau aku dapat duit ni, confirm byk benda aku nak beli. Aku kan Remaja lepasan SPM memanglah nak enjoy beli itu ini. kebebasan membeli yang tak prnah lagi aku kecapi sangat. slalunya beli barang baru spt baju mesti sorok2. Tak syok lah tak dapat nak ber-sekongkong dengan mama. huhuhu.thn dpn mmg aku pasang Azam nak beli camera baru. taknak dah share camera mama(sbb mama slalu outstation & aku perlukan camera utk rakam setiap detik kehidupan aku)

Aimi cadangkan aku beli Dslr. tapi sorry lah, itu memang menarik tapi aku langsung tak mampu. banyak lagi benda lain aku nak beli. Jadi tadi aku belek tv(tengok tv larh) iklan Cybershot T700 menarik perhatian aku. simple but elegan. okey gak tu kan? Aku lpe kaza beli camera dia berapa ye? Jenis apa? aku lupa plak. hmmm.




Inilah dia Cybershot T700 yang ku impikan. kecil sahaja. mudah di-carry ke mana2. but ni hanya photo je. aku nak warna lain.;))

p/s: semoga aku dapat mencapai impian aku yang ini. AMIN!~
wachaaaaaaaaaa!~