<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Monday, November 24, 2008
Cot Addmath @ CORD gitar?

aku terkenang hari ahad yang bertarikh 2 November 08. tapi bukan ketika hari siang dialah. aku tahu hari siang tu adalah Majlis Graduasi sekolah. itu memang tdak akan dilupakan. tapi yang aku nak habaq ni cerita pasal malam harinya. Masa tu, aku/aimi/Yin/Yun/Arif/Rooney/Sufi/Shauki pergi kelas Addmath Puan eni buat kali ketiga terakhir. malam tu aku tgk semua muka pnat je. muka ngantuk.maklum lah pagi tu semua penat ngan Majlis graduasi. aku pn penat. kaki aku belakang tumit 2-2 melecet. tapi tak sakit kalau disentuh, cuma sakit kalau dijirus air. PEDIH siak!!huhuhu

Malam tu semua serious je wat addmath. semua Fokus. Yun sepatutnya duduk semeja ngan Yin, datang2 terus tarik kerusi duduk semeja ngan aku dan Aimi. aku tgk Yin sorang2 je kat Meja satu lagi. kcian dia. Nak tanya Yun kenapa duduk sini 'Macam kira menghalau pulakan? Ah biarlah, jangan diganggu kes rumahtangga orang,'

aku tgh keliru gila buat soalan Addmath paper 2 ni. dahlah aku jenis yang tak rajin study Addmath. tak macam depa kat dlm kelas ni yang memangnya A1 student! especially Rooney ngan Arif(diaorg ske pura2 buat muka bangang setiap kali tnya psl Addmath. CISH) Aku juga ada masalah Cotengen, Cosec, Tangent, Sin, Cos and adik beradiknya yang lain la.

Jadi nak jadikan cerita pendek. aku pun tanya lah Yun yang tgh khusyuk gila dengan satu soalan(memandangkan dia dah buat paper 1 so paper2 kira dh habislah):

Aku: Wei, Yun, Apa formulae untuk COT?
aku tak pastilah kalau aku cakap terlalu perlahan ke sampai Azrul(Yun) balas camni:
Yun: Cord? Cord yang mana satu? Cord ada banyak, Ada Cord G, F minor, A...
Aku: Woit! orang tanya pasal Cot Addmath lah, Bukan Cord Gitar!
Yun: Larh ye ke? Awat tak habaq? (Yun balas dengan sengihannya)
Aku: Dah sekarang kat kelas Addmath kot. Bukan kat kelas Musik. ish3. tulah, terlalu focus sangat.


aku ngan aimi bantai gelak je. yelah, orang cakap FORMULA COT. bukan CORD gitar. tahulah semua dalam kelas tu tahu main instrument. tah-tah time aku tanya soalan tu, fikiran dia tengah melayang fikir balik nak main gitar kot.hahaha.mana tahu kan? ngeh3.:PPP Yun Yun. Ish3.


p/s: Sejak akhir-akhir ni aku ngan aimi semakin rapat dengan Yun dan Yin. Berbanding dulu. aku teringat sejak habis darjah 6 aku dah tak rapat sangat dengan dia. setakat biasa2 adalah. balik rumah selalu jalan sama2.




Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~