<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Monday, November 24, 2008
HAPPY 50th BIRTHDAY DEAREST MAMA!~




BIODATA:
Nama: Sarifaah Naziha Bte Syed Abdullah Jamalullail.
Tarikh Lahir: 24th November 1958.

Tempat lahir: Di Hospital kat mana tah kat Perak, manalah aku tahu.
Status: Sudah berkahwin daa.
Bilangan anak: 4 orang.(2 laki, 2 girl)
Pekerjaan: Manager Pengurup wang Asing Di Bank Negara Malaysia.
Nama Suami: Syed Fadzil bin Syed Shahabuddin.
Tarikh Kahwin: 9Januari 1984.
Umur pada tahun ini: 50tahun. MERDEKA!(kekeke)




24th Nov adalah hari yang paling aku keliru. bkan sebab apa, cuma aku tak tahu nak bagi mama hadiah apa. yes, it's my mom, Sarifaah Naziha bte Syed Abdullah Jamalullail Birthday. cukup tahun ni mama hidup selama 50 tahun. Alyaa akan doakan kesejahteraan Mama. Jangan stress-stress tahu! sayang mama banyak2.


dalam banyak2 tahun. tahun ni aku dah menjejak umur 17 tahun. takkan nk kasi simple kot. kalau nak kasi grand aku plak duit takde. al-maklumlah akukan BUDAK SEKOLAH. huhuhu.duit pun tarak. semalam Lid bawak aku dengan Aimi keluar pergi Parade. dengan Niat nak beli Hadiahlah untuk mama. Lid memang dah on mind nk belikan Jam Tangan untuk mama. Alarh, Lid biasalah Loaded katakan. Orang dah nak kaya thn dpn.(ye ke?) wakekekekekke/:P tapi First Stop kitaorang tiba2 dekat kedai optical tu. gara2 aimi nak bersihkan Spec dia yang byk calar balar. Tapi alang2 tu dia dapat beli spec baru. arhhhh.siot. hahahaha. tgh2 bosan tu, aku jalan jap, jumpa satu baju ni. agak lawa. harga pn lawa gak rm197. tapi aku leh tanggung, cuma Lid kenalah Offer duit sikit. alarh, sikit je...hahahahha.. tapi Lid kata takpayah beli sbb mama tak sesuai. hmmm..okeylah. i will follow you~


Lepas beli spec, Kitaorang gerak plak ke kedai Jam tangan, beli jam tangan tak lama pun, sbb Lid kan hebat dalam bab2 memilih quality Jam. aku nie hape yang aku tahu? tgk jam lawa ke apa ke semua main bedal je...hahahaha..Akhirnya Lid belikan seutas jam tangan berjenama Frank Heur utk Mama. Harganya...erhummm..korang betul nak tahu harga dia berapa??






Jeng.Jeng..Jeng...


Harga dia lebih kurang rm2099. Hah! Gila tak gila tu? Aku pn tak pernah dengar Jenama Frank Heur, tapi harganya mencecah 4 angka. hahahahaha..sanggup betul Lid ni. Ish3.


Lepas tu, Lid memang mencadangkan pada aku ngan Aimi untuk belikan Laptop Notebook untuk Mama. sebab tadi ada juga Usha2 sikit. Agak cun gak ah. tapi Harga dia pn lebih Cun melecun dari awek cun(eyh? apa yang aku merepek ni?)haha. kitaorang pergi balik kat satu kedai elektronik dia. aku ingatkan jurujual dia Cina. rupanya orang melayu daa...dia siap tercakap pelat Kedah lagi tu. lebih kurang 3 jam lah kot aku berada kat kedai tu. Boring Gila nak mampus! huh! kalau tahu lah lama camni baik aku blah pergi Usha buku kat MPH. hmmPh.


Lid kata hadiah Laptop Notebook untuk hadiah daripada kitaorang 3. sbb tu Lid suruh distribute sikit duit. Alarhh..harga Notebook tu pn dah lebih kurang rm14422. duit aku pn takat Rm100 lebih je ada dalam poket. Aimi plak punyalah Bijak. Tak bawak duit lebih pulak. nak taknak aku jelah tanggung rm100 kasi kat Lid. Kalau aimi ada bawak duit dia jugak boleh ditribute rm100 lagi. Jadilah tu, walaupun sikit. Kami masih budak sekolah lagi. byk boros. huhuhuhu. so selebihnya Lid byr guna Credit Card dia. huhuhuhu..Thank You Lid for Paying it. Hahaha.next time kitaorang byr sendiri ORAITE! :PPP







TADAA!!~ inilah dia Notebook jenama IENOVO! beratnya hanya 1kg sahaja. boleh dicas. dan mudah dibawa ke mana2 sahaja. :DD amacam ada ganteng tak? LOL. confirm aku gak yang guna nanti. wakakakakkaka.


Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~