<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Friday, December 5, 2008
Tagged By Aimi Nadhrah


Rules and Regulations:
1. Each player writes a little blog of 15 weird or little known facts about yourself.
2. People who gets tagged needs to state the rule clearly before hand.
3. At the end, you need to choose 10 people to tag and write their names down.
4. No Tags back!!!!



1) aku nie 8/10 mempunyai campuran darah melayu, 1/10 campuran chinese-siamese, 1/10-mempunyai darah campuran arabian ikut sebelah wa-lid aku, yang Chinese siamese tu mama punya side.


2) ramai kawan aku yang datang rumah aku tak sedar sebenarnya nenek aku cina. hahaha.:PP


3) Family aku ada bau-bau bacang dengan BAPA PEMODENAN MALAYSIA iaitu Datok Seri Dr.Mahathir Muhammad.(nama ayah aku ada kat Tiang apatah dekat alor-setaq,kedah)


4) Aku sebenarnya seorang yang pemalas lagi pengotor(hahaha, bongkar rahsia aku) selalu buat bilik berselerak pastu kakak kembar aku yang kemaskan. Juga digelar sebagai Chomot oleh member sekolah aku.


5) time aku Form2, aku pernah suka bestfriend aku sendiri selama setahun setengah. tapi sekarang kami member biasa sudah.:DD


6) Aku tak suka membenci/berdendam atau membalas dendam. Kalau tak suka aku suka buat-buat suka atau selamba je. Sebab bagi aku, kawan biar seribu, enemy biar kosong. hehehe


7) makanan kegemaran aku Nasi goreng tapi bukan sebarang punya nasi goreng tahu, aku suka nasi goreng bercampur dengan Gulai atau kari yang masin-masin sikit. bagi aku, makan nasi goreng dengan gulailah baru ada UmPHHHHnya, tapi mama kata aku pelik. ngeh3.:P


8) dalam family aku, aku seorang sahaja pelajar Accauntancy, Mama dan Wa-lid aku pelajar Pure SCIence, abang2 dan Aimi pulak pelajar Enggineering.


9) Kalau semua orang suka Chocolat susu/ Vanila/strawberry. aku pula fav aku chocolat yang rasanya pahit dan payau rasanya, SEMESTINYA DARK CHOCLAT. kalau ada choclat jenis tu kat rumah. CONFIRM dalam satu hari aku je yang akan bedal semuanya LICIN! MUAHAHAHHA!


10) aku masih ada bekas parut kat lutut kiri aku adalah disebabkan kes aku jatuh dekat padang Basketball ketika bermain bola jaring pada bulan puasa lepas PMR 2 tahun lepas disebabkan aku dengan Azira tak dapat nak break bila kejar bola, so Eekkk..BOOM! 2-2 jatuh. Aku luka teruk, Azira luka sikit je. hehehehe.:P tapi sebenarnya tempat parut tu merupakan tempat aku jatuh di tempat lain juga. semua luka bertindih2.


11) Ramai orang tak tahu bagaimana mahu membezakan antara aku dengan Aimi Nadhrah, Ramai tak perasan juga yang sebenarnya aku ada tahi lalat dekat pipi sebelah kiri aku. hehehe. senyuman dan lirik mata kami pun berbeza.:PP


12) Masa Tadika dulu aku suka lari daripada kelas berenang dan PALING-PALING BENCI kelas Bahasa Cina. sebab setiap kali tu aku asyik kena berdiri atas kerusi je. tak pernah dapat pass duduk atas kerusi. BENCI-BENCI.


13) Sebenarnya aku ni jenis yang tak kuat cemburu atau cengeng, tapi sejak dua menjak tiga menjak ni, Kes cemburu aku makin menjadi-jadi. Tapi tu time pertengahan tahun lepas la.

14) baru kenal dengan seseorang tu, walaupun baru sehari kenal. Aku tetap sudah menganggap mereka sebagai kawan aku, biarpun tak pernah bercakap sekalipun. Aku juga lebih selesa berkawan dengan member lama iaitu primary school aku berbanding dengan member baru(kalau member baru aku selesa dengan sesetengah orang sahaja yang kepala sama gila dengan aku contohnya Aimiazie, Anis Farhana, Kechik,Hani dan selanjutnya)


15) Aku cukup menyampah dengan perempuan perangan manja semacam pastu GETIK giler. Seriously, Aku cukup mual tgk perempuan macam ni. Rasa nak mintak tendang terajang je kalau ada perempuan-perempuan camtu. Sorrylah, ini memang perasaan aku yang korang semua tak tahu. so dont play-play with me)hahaha.:P


NOW! it's ur turn to tagged:


1) Indera Iskandar
2) Asmahani
3)Aimiazie
4)Anis
5)Aisya
6) Syd
7)Cik Peya
8)Fadillah Ghazali
9)Yinshi
10)Aisyahtur Raadiyah