<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d-2853644843741185636', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Saturday, November 29, 2008
SELAMAT PENGANTIN BARU SHERI @ Kak IPAh & Abang Nazar Helmi.


tanggal 29November, sahlah, kakak sepupu aku yang rapat dengan aku pada tahun 2000. dan sudah menganggap dia sebagai kakak sendiri, pejam celik pejam celik sudah berumur 25 tahun dan mendirikan rumahtangga dengan jejaka idamannya, Nazar Helmi bin Kassim. Seingat aku, hubungan diaorang sebagai kekasih boleh kata agak lama lah jugak. kali pertama Kak Ipah kenalkan aku dengan abang Nazar pada tahun 2003 iaitu sebelum aku menjejak kaki dan menggelarkan diri sebagai pelajar sekolah menengah. dan kini aku hampir menjejak kaki keluar daripada sekolah Menengah abang Nazar dan Kak Ipah telah bersepakat untuk berkahwin.aminnn!~ Persetujuan antara mereka dipersetujui kaum kerabat keluarga aku pada perjumpaan keluarga tahun lepas pada 24November 2007 iaitu pada hari jadi Mama dan bertempat di Rumahku sendiri di ss19. Pada masa itu kak Ipah mengajak Abang Nazar untuk menyambut birthday mama sekali kerana dia mahu perkenalkan pada semua ahli keluarga aku dari kelantan semualah tentang abang Nazar. Masa tu lah aku rasa macam nak tergelak apabila tengok wajah abang Nazar yang kena soal siasat oleh ayah aku, dan pakcik2 aku. memang lawak. gugup pun ada. but he success! semua suka kan dia.;) && dia semakin sporting melayan cousin2 The Syed/Sharifah's yang perangai semakin menggila dari sehari ke sehari...apatah lagi BINI dia pun sama perangai gila. hohohoho.:P



ketibaan rombongan lelaki. (yang baju putih tgh jalan ialah abang Nazar)





Ini dia,DEBARAN PENGANTIN LELAKI-Abang Nazar Helmi bin Kassim.








wajah berseri Sheri atau lebih dikenali sebagai Kak Ipah dikalangan kami. cantikkan? :DDD


Abah(Abang mama yg aku panggil abah, berbaju melayu serba hitam) sebagai saksi kedua.



Nazar Helmi bin Kassim, aku nikahkan dikau dengan Sharifah Shaidhatul Balkiah bin Syed Rohani dengan mas kahwin sbanyak Rm125 tunai.....

Aku terima nikahnya Sharifah Shaidhatul Balkiah bte Syed Rohani dengan mas kahwin sebanyak rm 125 tunai....Aminnn!~(dengan satu sahaja lafaz.)

Abang Nazar buat Solat Sunat Nikah









Upacara Pembatalan Air sembahyang dan Sarung cincin





Mereka nie secara zahirnya, Pasangan yang Romantis sbnrnya, tapi malu-malu kucing je.sudeyh.hahahahha.
Hantaran berwarna Oren daripada pihak pengantin Perempuan
Hantaran berwarna Ungu daripada Pihak Pengantin lelaki kepada Pengantin perempuan. berapa dulang? Aku pun tak tahu...aku tak pergi masjid. SPM beb! sedeyhnyaaaaaa.:(((
>