<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Tuesday, December 2, 2008
SPM day ARE OVER!

At last. i mean it's the END of my high school story! Now i am no longer or ever so called SCHOOL Kid, it's a bit sad. but i'll get over it sooner or later. dulu time awal tahun, aku sentiasa rasa macam tak sabar2 nak habiskan SPM tapi bila SPm dh habis, benda awal aku fikir.. 'Apa aku nak buat eh lepas SPm? boringnya. takde perancangan sangat. adesh"

tepat Jam 12.25PM tadi, kami, budak 5sk1 je(bdk Sk2,sk3,sk4 habis esok, TK lak habis arinie) rasa macam nak melonjak Atau jerit gembira tapi entah kenapa kitaorang tak buat camtu. budak dlm kelas aku, muka sekor-sekor Happy gile siap tersenyum lebar sampai ke belakang kepala aku tgk. meleret je senyum bila Pengawas SPm kutip kertas. semua muka tak sabar nak berambus balik tidur, Tv, internet, lepak, makan maggi(akulah tu. hehehe). Tup.Tup. lepas habis mmg semua happy, sbb semua dh free sampai tgn aku pun terguris kat dinding, darah pun nak free. cish. sibuk je. hahahaha.takpelah.aku cite dripd awal. aku tahu time tu Fazli tunggu kat tangga sebab nak tgk cara kitaorang habis SPM. tapi aku keluar2 je dia dh turun dulu. dari atas ke bawah aku nampak Fazli pandang aku sambil senyum2, aku angkat tangan tanda THUMBS UP je kat dia meaning for all The Best.

7.05Am- seperti biasa. muka aku tense je bila nak g skolah, tapi still dlm kereta borak2 macam biasa ngan Lid pasal soalan akaun smlm(tgk kan aku dh ckp, keluarga aku tekankan akaun aku.hohoho) sampai masuk sekolah aku continue baca kertas yang cikgu Jeya(i miss him nanti...nehhh..tipu je, aisya maybe akan merindui "kekasih"nya itu.hohohoho) kasi smlm masa LMR. okey ah gak kan. takpyh aku susah2 belek buku untuk baca point, kalau aku belek time tu jugak confirm aku takdpt masuk apa2 dlm kepala hotak aku yang skrg semakin ringan. hehehe.

8Am- Aduh..horror gak paper 2 nie start. kali nie aku tak ddk tepi pintu tapi aku ddk sebelh kiri dia iaitu meja Lee Wen duduk smlm. Sujatha duduk tmpt aku yang berangin tuh. best btol. tapi yg x bestnya, pengawas yang jaga kelas kitaorang ialah cikgu perempuan India tu. muka kerek je. patutnya dia kena tlg kitaorang tapi kitaorang kena "help ourself". cikgu2 lain baik je tgk.huh. semua kelas form5(kelas atas je) aku anti dia sikit. mata macam nak makan org. hmmph. biarlah. time mula. aku dh mula kalut sikit. biasalah, ekonomi. aku tak pernah nak passed sampai 60 ke atas. aku pun tak tahu kenapa. akaun aku rasa at least pernah lah mencapai 60atas2. ekonomi langsung hampeh.:(( mana taknya paper 2 aku yg slalu K.O. huh.

10Am- one hour rehat. so kitaorang lepak surau guru. tak blajar pn. semua borak je pasal nak kluar lepas spm. hahahahha. buatpe nk baca. Objektif JEEEEEEEEEEE. haahahahhaha.rileklah. objektif apalah sgt kalau dibandingkan dengan paper 2 yang susah kena perah otak sampai 5 baldi boleh balun. huhuhuhu

11.05Am- Time nie hahahha.agak lawak dow bila nak mulakan paper 1. kelas kitaorang je yang masuk lambat untuk paper 1. kelas lain semua dh terisi dengan orang. aku pelik gak. apahal kitaorang tak masuk2 lagi nie? lagi 4 minit paper dh nak mula. kitaorang semua intai lah dlm tgk pengawas kitaorang tgh wat apa. aku/Shasha/Lee Wen/Nik Aisyah ingatkan pengawas tu tgh marah sbb time paper 2 budak sk2 terus berdiri nk keluar walaupun paper tak habis kutip & tak dpt arahan pengawas. rupa-rupanya...hahahha. korang agak apa?
:PPP

Rupa-rupanya............Pengawas tu TIDUR! Kitaorang baru perasan bila pengawas cikgu apa tah nama dia(cikgu tu baik) masuk kelas kitaorang dan kejutkan cikgu india tu. aku, shasha,Lee wen semua bantai gelak gila2. yelah semuaorang ingat kitaorang kena denda ke apa ke, takpun cikgu tu tgh buat something. rupanya TERTIDUR. hahahahhaha.nak cover segan...dia panggil kitaorang masuk. muka buat2 selamba, padahal tgh malu tu sbb kitaorang semua nampak dia tidur hohoho. Time 5minit akhir lepas aku tertidur kejap, aku angkat kepala tgk jam. pastu pndg cikgu india tu, tgk3....Haih, orang tdo dia pun tdo gak sambil peluk Beg tangan dia. satu kelas kitaorang dh senyum-senyum penyamun, tak kurang yg dh gelak. Time Pengawas tu tidurlah ada yang mula sakat2 orang dpn. tapi tak meniru ah setakat hilangkan bosan. dh last day kot. apa mau ikut undang2. hohohoho.

12:25- aku dapat FORECAST SPM daripada Chee Hui. Huh? bila plak aku dapat A2 untuk BM aku? Science aku pun dapat A2? nie keputusan trial ke apa? pelik aku.rupanya nie jangkaan pihak sekolah untuk kitaorang je. ceyh! buat Happy je. tup.tup ramalan je. Tapi tak best betul ramalan dia. aku dapat 2A je??? Sedihnya aku...arghh! takper2. nie baru ramalan result belum sebenarnya result. Harap aku tak menangis kesedihan. huhuhuhu.


P/s: Masa Untuk kemas bilik. aku mahu buang segala khazanah yang tak berharga dalam bilik nie! YEARGHHHH!


Wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!~