<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d-2853644843741185636', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Tuesday, June 17, 2008
Demam akhirnya melanda jua

demam ni bknnya perkara biasa. tp aku bersyukur sgt2 sbb aku demam akhirnya. yelah mana taknya. dh 6 bulan aku asyik demam berpanjangan, tp masih kuat gerak sana sini. akhirnya aku terlantar juga. baru terasa bdn aku lemah. lemah sgt2 akibat berfikir macam2, plus asyik x dduk diam. ada je benda nk wat berjalan. kalau ada masa rest pn bknnya aku tidur pn.

kali ni aku minta mama cuti sbb aku btol2 nak rehat. aku btol2 tak larat nak sumbat semua benda kat dlm kepala batu ni. betul2 tak x tahan. sekali sekala ponteng apa salahnya kan? saat aku demam ni lah saat yg paling aku tggu. walaupun sedikit terseksa. tp aku rasa agak tenang. kalau awal 6 bln ni, aku asyik sakit 2 bulan berterusan(Febuari-March) tp aku masih boleh join itu ini. aku betul2 tak tahan tgk keadaan aku. siang sihat. malam sakit. lebih baik sakit terus drpd terseksa camtu kan??

huhuhu. kali ni baru aku btol2 makan ubat. kalau selama aku sakit ni, aku cukup mls nak makan ubat. tujuan aku cuma satu, aku mahu sakit ini dtg. lama aku tggu, akhirnya dia dtg juga setelah 6 bulan aku cuba. alhamdulilaah.;)) ujian ALLAH S.W.T dtg juga. "engkau bersihkan la dosa-dosa yang telahku lakukan selama ini. Ya ALLAH, berikanlah aku kekuatan-MU untuk menolak daripada aku terus dihanyut syaitan durjana-MU YA ALLAH! tabahkanlah hati hamba-Mu ini utk berterus terang padanya. dan engkau bukakanlah pintu hatinya dengan Hidayah-MU Ya ALLAH!"

AMin Rabbana Allamin~