<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Sunday, June 15, 2008
THE END OF HARI SUKAN!

woohooo!! yes yes yes!! hari sukan sudah tamat. im freee!! not! lol. masih byk tanggungjawab menanti. kira bebanku yg satu ini sudah hilang la. i mean tamatlah.

u know pada mulakan aku ada tulis kat blog lps yg aku tak peduli kalau PKBM(U) mng atau tidak. but inginku katakan yg PKBM(U) mng lagi tahun ni! wuu! Tapi pelik gak nape budak K.Polis boleh hancur ah tahun ni? padahal masa kawad daerah diaorg hebat tu. diaorg dh kawad hampir 3 bulan kott. huhuhu..musykill musykill.
hmmm.;(

ahh..biarlah. dah lah haritu ckgu suruh amik hadiah tapi hadiah pun cikgu tak bwk. sengal btol. aku pelik gak apahal cikgu main kasi bdk rmah kuning pnye hadiah. cam siot je. nasib org lain x perasan. kalau tak malu gile kott. huh! aku igtkan nak panggil smua bdk2 K.U pkai baju full U then tgkp gmbr skali. tp masa aku nak pggil cikgu lak suruh aku ngan Ahpat je yg pegang piala tu(piala rumah kuning pnye daa. x syok btol) bengong btol cikgu ni. haish. rugi ah x dpt tgkp gmbr dgn bdk2 lain gak.;((

balik2 rumah lambat ooh. lid nak ajak g tgk indiana jones. smpai rmah 3 minit tkar baju then terus blah. aku ngan aimi bawak burger masing2. sbnrnya burger aku dh xde, dibuang oleh Khairul Akmal. tp masa balik td si Rahimi baik hati kasi dia pnya. kata dia tak suka makan burger tu. okeylah. aku balun la odw pegi Pyramid tu.

habis2 wayang, lid plak teringin corney dog.okey la. g balik ke A&W. tp aku tak perasan lak akan kehadiran Alyaa Liyana dgn Hazwan tgh dating makan kat A&w tu. masa dh habis beli tu barulah aku perasan. hohohoho. tersengih si Awan tu. lol.;P balik2 aku terus lentok. penat kot! igtkan nk tdo dlm pawagam. tp xdpt. sbb cite best plak masa tu. rugi kalau x tgk. ngeh3.:PP

tp yg pentingnya tahn aku takde la merosot sgt. aku risau gle kalau senior thn2 lps dtg tgk K.u semakin teruk. aduhhh...malu tu. kalau anuar tahu. maunya kena kutuk kaw2. cish. dh la masa awal thn aku x taw bg hukuman aku kena bantai jd bahan ngan dia. takpe2. tp sekrg2nya anuar ada la ajar sikit.;)