<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d-2853644843741185636', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Wednesday, May 21, 2008
Siapa Racist?
kenapa ada Racist?
kenapa takmau bergabung?
Nape kedekut sangat??
Kenapa wujud rasa benci antara kaum?
apa salah org melayu? ngan India?
kenapa pulaukan kami??
kenapa hipokrit??
kenapa???????????

Haihz. x paham la apahal dengan diaorg ni. mcm cari psl pun ada. tahulah cikgu. anak murid pn takde lah perangai mcm guru2. Fikiran x matang ke?? HELLO? kita duduk dalam sebuah negara majmuk. watpe nak Racist2? nak taknak ko jmpe jgak ngan kaum lain kat dunia luar masa ko beli barang rumah dekat shopping complex mana2. ko ddk satu negara ngan kitaorg jgak. so?? apahal nak Racist?? kalau nak Racist sangat asal x ajar sekolah cina??

kalau dh jd cikgu tu, kalau nak target marah tu, target ah kat semua org! ni tak pepehal, semua org pn bersalah, tak pasal2 kitaorg jgak yg kena sindir! apa kes?? tak profesional langsung! jangan lah nak bersyarah suruh kitaorg bekerjasama kalau diri sendiri pun x bekerjsama dengan guru2 lain. hanya dengan sekelompok je. heh, kalau macam tu smpai bila nak ada kemajuan??? janganla kerek... amalan korg tu tak ke mana hendaknya... meninggal pun jumpa ALLAH S.W.T jugak(alarh, yg korg hampeh2 kan tu lah.)

insaf2 lah. korg nak ajak masuk agama lain pun kalau niat sbb mahukan wang. heh, takde gunanya. kira rasuah namanya tu beb! niat kami mahu tolong pun dipertikaikan. macamana nak ada masyarakat yang bermuafakat???? aduhaii...nasib baik aku tggl 5 bulan je lagi sblum chiowww dri skolah ni(walaupn sedeh) tp tgk prangai cikgu2 byk plak Racist. terkurg plak rasa rindu. rindu skrg pn hanyalah kenangan2 silam seblum ada berita2 RACIST ni(pdahal sbnrnya berita ni dh lama, cuma aku je baru tahu thn lps). ketuanya adalah si hipokrit. hahahahaha. aduiii..astaghfirullahalazimm..aku byk mengata cikgu plak tahn ni. dah lah tahun ni aku SPM! no wonder la akaun aku x pass2, xdpt berkat. huhuhuhuhu. ;s

takpelah. dh nak SPM nanti ada sesi berjabat2 tgn. mintak maaf je la time tu. huhuhu.;)