<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Friday, June 13, 2008
PANCIT???s.o.s

Malang betul harini.
dahlah ada problem dgn budak2 kawad. tambah lagi pulak ada orang macam sial pemalas nak mati nak kawad. dah la bagi arahan tunggang langgang. lagi dtg pukul 4 lebih pastu nak blah awal je kerja. hish. semua aku yg handle. semua org lain yg handle. bodoh bangang btol. amik pgkt sarjan. btol2 x layak je rasa. huh! takpe2. disbbkan aku kenal ko lama. aku boleh maafkan je. tp perangai dia yg berubah tu yg buat aku tak tahan!
dulu sblum dia kenal Ezz semua, i think he is more better. more punctual. kali ni mcm bengong. squad leader K.U kena tangkap atas dasar merokok kat belakang sekolah! heh?? do you believe that??? rasanya dia dh habis kena denda dh masa tu. tapi lepak kat dewan. wahhh! rileks nampak.
kalau lah. i mean KALAU lah esok K.U menang. he would probably will get the name. sbb apa?? sebab dia incharge ryte? tapi masa latihan? macam haprak je. bak kata pepatah, Lembu Punya Susu, Squad Leader tu pulak yang dapat nama. padahal, Iskandar,Fazli,Azira ngan yang lain yg try the best cuba budak2 ni kasi asah sikit. tapi dia? goyang kaki je dengan awekzzz kesayangan dia tu. heh, kalau orang kutuk dia kang. merajuk macam nak rakk. aku jugak yang pening cari sana sini. hish! dah la. aku tak kisah pasal pertandingan esok...bagi aku. Finish! the End! tamat! tutup story! tutup kes! menang kalah. belakang punya cite. yg penting esok cepat habis!! x sanggup rasanya aku tanggung beban ni. memang betul kata senior lepas, seperti Rizaid cakap, "Tak senang nak jadi seorang ketua, tanggungjawab berat. apa-apa jadi, Ketua kena bambu dulu,"
And now i do believe it. no wonder anuar thn lps pn kelihatan tension je macam keadaan aku sekarang kalau uruskan perihal anak-anak buah dia. now i understand his feelings. memang berat sampai terasa nak lepaskan je. tapi memikirkan aku dah thn akhir. dah hampir 5 thn aku berkhidmat dlm PKBM(Udara) aku tak sanggup pula nak tinggalkan begitu sahaja. the journey almost to the end. aku dah semester 2, SPM tinggal 5 bln je lagi. then no more called me "Eyh, budak sekolahlah!" rasa mcm x sabar nak habis sekolah but at the same time, i will missed my old days in school, byk kenangan terindah sepanjang 5 tahun aku bersekolah di sini. suka duka. aku terima pahit manis. rakan yang banyak membantu. thn ni the Form 5! makin rapat. aku sekarang makin senang dengan personality Iqbal. more laid back. senang nak borak ngan dia. ayat pulak selamba. tak macam dulu. ada aja ayat menyakitkan hati keluar. tak tahu kenapa? hmm.maybe he's being sarcastic and nak main2 je kot. tak kisahlah. itu lama. sekarang ialah sekarang. i more comfortable talking with him. ;)
and oh ya... forgot about something...
harini tmbh satu lagi malang....basikal aku kena pancit dek sape tah? aku pn x tahu sape yg buat. and apa motif dia pancitkan...eh pembetulan bkn pancitkan. keluarkan angin tayar belakang.rasa mcm nak nanges je masa tu. aku tahu kat deck basikal tu budak2 rumah kuning berkawad. aku tak heran sangatlah sebb azira jaga. sekali masa aku tgh tgk bdak2 k.u ni kawad. Alif Nashrim tnya "basikal sape ni...tayar belakang pancit" Zahirah Izzati yg ada kat situ panggil aku. pastu budak2 rumah kuning kata dia nampak budak india form1 ni yg pancitkan sbb dia nampak bdk tu ddk blkg tayar basikal aku buat apa tah. aku time tu mmg ah rasa mcm nak sound je. tp mls ah. sbb dh sebak dh time tu. yelah. camne aku nak balik? kena pimpin basikal tu lagi. bwk gitar lg. bwk accesories lagi? bwk gitar ahpat(Fazli) lagi. penuh tu. camne aku nak angkut naik jambatan?? haiyaaa..Aliff pula dengan baik hatinya dia nak tlg isi angin basikal aku kat esso kot? tp asal cpt gle? rasa mcm 10 minit je dia g. dh balik dh. lol.express! time balik pulak. nasib aku ada 2 pembantu. naqib tlg bwkkan brg accesories dgn gitar ahpat yg pd mulanya si fadhli pegang. tp ditukar ganti dia naik basikal aku and dia yg kena angkut naik jmbtn. aku bwk gitar aku sendiri la. huhuhuhu. kurg sikit beban. alhmdulilaah. tp balik2 je aku terlpe nak amik beret krs yg nik aisyah minta. so aku terpaksa g rumah Aween utk pinjam. tp Azian kata brg tu dia pinjamkan kat kwn dia. dia sarankan aku g pinjam kat Adam adik Ilya. dia pn krs. fuhh..nasib baik jiran sblh aku ada. kalau tak masakk beb! huhuhu. balik2 aku punya lah ramai org sms aku. smpai x cukup tgn. bru nk reply ni. ini dh masuk. aduhhh.. kelam kabut gilak time tu. huhuhu. credt yg aku baru beli pukul 7:20pm td pun belum masuk pukul 9 malam dh tggal Rm6 lebih. adeshh..;(((
exhausted gile hari2 ni.
agak2 brape berat bdn aku turun eyh?
ehaks.;PP