<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Thursday, June 5, 2008
The War Begun on 5 June 08

HIGH 5! gile best dowh main paintball semalam. rasa macam nak main lagi. walaupun badan dah lebam2 kene tembak. not i dont have the bruise larh or should i say "Barang Kenangan," hahaha..

semalam sebelum gerak TT Sports Park, kitaorg lepak dulu kat Taj Curry House. bosan jugak tggu bdak laki ni dtg lmbt sgt. Iqbal je yang paling awal smpai. yang lain, Rooney, Arif Azizan, Yin,Yun, Aduka, dtg pukul i think pukul 9:45. Meor pula dtg awal tapi dia terlebih dahulu g TT Sports Park(sbb nmpk dia lalu dpn Taj Curry Hse), Iqbal g temankan dia sbb takut Meor Emo. pukul 10, baru kitaorg gerak TT sports Park terletak di antara Sheraton Hotel dengan Holiday Villa.

Rombongan kitaorang sampai, first Visit kitaorang ialah Tandas! hahahah. Ainul ah, nak sangat pergi toilet. nasib aku masih ingat mana location tandas tu(siap ada kipas pusing ooh) :P sampai2 abang-abang Marshall masih sedang tidur lah(sophya kata) tapi yang baju merah je lah yg tidur masa kitaorang sampai, abg baju hitam dah bangun. Abang2 tu kasi kitaorang satu borang suruh isi(aih, macam borang kahwin lah pulak. hahaha)

sementara tunggu abang2 Marshall tu siap check Marker-marker. kitaorg lepak kat bawah khemah yang ada kat depan tu. ada yang main gitar la. ada yang tukar baju jap. time tu, Sufi, Hafish datang. alang2 tunggu jugak ada 2 ekor kucing. eyh silap 3. tapi 2 ekor anak kucing tu manja gile ngan kitaorg. we called them "Meor Jr1 & Meor Jr 2" hahahaha. member Meor katakan. dahlah slalu g kat Meor siap ddk atas riba lagi. And time ni, kitaorang semua dapat kejutan, salah seorang abang Gedang kita menjerit ala-ala perempuan gitu bila nampak kucing dekat dengan dia. siapa sangka Rooney takut dengan kucing. serious semua terkejut bila dengar Rooney jerit macam perempuan. tergelak kitaorang. hahahha. tp cian gak la. dia kata dia ada fobia dengan kucing(aku pn la pernh kena cakar lg teruk, rilek je. huhu)

pukul 10:50 ada short briefing oleh abang Marshall. & time tu jugak, Sarjan hutan, Khairin. datang dengan kereta merc kot. ingat kan sape la masa tu. rpenya tu bdak skolah rendah kitaorg dulu. dulu dia kechik je. sekarang gila ah. nyaris tak kenal. huhuhuu. dtg2 pakai baju Komador(baju askar hutan) camouflage dieorg ialah baju ala-ala rambo masuk hutan. siot buat org konfius je. cish.

First game kat Field 3: Kamikaze. game prtama lawan. fuhhh..bukin menggeletaq kepala lutut.
Team 1 VS Team 2.

Team 1 di wakili oleh:
  • Meor
  • Arif Azizan
  • Yin
  • Khairin
  • Aimi
  • Sophya

Manakala Team 2(which is my group is):

  • Sufi
  • Yun
  • aduka
  • Fadli
  • Alyaa
  • hani

First game dah kalah. aish.;((

second game kat Field 2: Red City. ni baru syok. Team 2 Versus Team 3. kami menang!! gagaga, kecian Rooney nak tembak aku x dapat. thnks for the tyres. ngeh3.;P

Team 3 diwakili oleh:

  • Rooney
  • Iqbal
  • Hafishy
  • Aainaa
  • Ainul
  • Saidhatul(kechik)

Round 3 plak. team 1 Vs team 2 balik. hah, kali ni agak lawak sikit. memang tak boleh blah je time ni. masa ni aku tak tahu Yun dah kena tembak and dah masuk dead zone. & aku tak tahu time tu tggl aku, Hani dan Sufi je. aku standby baik punya kat lobang besar balik tiang. marker pn aku sandarkan kat lobang tu. mula2 bising ah bunyi tembakan. tp tiba2 senyap sunyi plak. pelik gak. aku nampak aimi tgh sembunyi balik tayar. dh tembak pn x kena. aish.. tiba2 aku nampak Arif Azizan(wahh..mangsa yang tembak aku tadi kat dada. sakit siot!) jalan baik je btol2 kat dpn marker aku. tp aku ragu2 nak tembak. takut tertembak Yun sbb diaorg pkai baju komador lebih kurg je. mana nak dpt bezakan.

so aku jerit nama dia, dia pandang. aku apa lagi berdas2 aku tembak. tp yg pelik. asal semua tak kena? siot! aku tahu dia akan serang aku daripada tepi. nak sorok tapi bodoh pulak marker yang aku sandar baik punya tu boleh sangkut pulak pallet dia. tengah kelam kabut nak tarik. dengan kuasa yang x seberapa nak tarik marker berat tu, aku dapat gak lepaskan tempat sangkut tu dengan satu lngkah ke belakang. tp malangnya, langkah tu buat Arif senang utk tembak pinggang. sakit dowh!! keluar bunyi stim tu. hahahaha. bangang btol si Arif ni. nasib aku angkat tgn klu x ditembaknya aku lg.cish! at the same time jugak Hani kena sergah dengan si Khairin siap tembak lagi(slalu kena camtu.cian)

dlm best2 main. smua bdn lebam2. siap ada yg dh tggu pecah je. cish. kuat jgak pressure dia. huhuhu.

mls aku nak cite panjang2. nak tahu lebih lanjut. sila rujuk http://www.newroadofyear.blogspot.com/.

:DD

video akan disiarkan nanti.;)