<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Saturday, December 20, 2008
Kata-Kata Semangat


Abdul Kalam: Aku taktahu siapa dia. Tapi kata-katanya buatkan aku tertarik,sejurus mengingatkan aku tentang Job aku. Bila dia nk call? betul ke dia nk call ni? macam tipu jerk. ish3. aku ingat nk Apply tmpt lainlah sebagai backup kalau MPH ni hampeh. baik aku cari tempat lain dulu. harap2 Yun dapat bantu aku la. Harap2 ada tempat kosong. huhuhu.




Agreed. zaman globalisasi skrg ni. ramai org berpusu-pusu kejar harta dunia berbanding harta Akhirat. ada yang menyatakan harta Dunia ni mampu bawa kebahagiaan kepada diri especially kepada BAKAL BINI. hahahha.. aku kdg2 nk tnya gak kaum hawa(bdk sekolah aku lah). korang syg lelaki sebab harta atau paras rupa atau budi hati?? seriously aku teringin nak tanya...cuma...tahu-tahulah..aku takut plak ada kaki sapa naik atas muka aku yang mmg sedia tak lawa. hahahaha.takdelah gurau2.

daripada mana orang yang pernah aku tnya(member rapat aku lah). dia bagitaw aku dia suka lelaki atas dasar budi. Muka dia tersenyum manis bagai sinar mentari pagi tanda keikhlasan. Reaksi aku plak cuma tersengih macam kerang busuk ah...betul ke? Aku tak brani nak iyakan tak Tidak. sebab kita Kaum hawa kdg2 memang susah mau predict. Dari mulut memang ah kata suka daripada budi bahasa lelaki. tapi deep down dalam lubuk hati mereka...siapa tahu terselit something2.

Apa?

Mana aku tahu?

Hello? Hello?

Aku pun perempuan gak la. Walaupun aku ada pakwe...ada juga bermimpi berkeinginan mahukan pakwe yang hensem, ganteng, kayo rayo, mampu bawak kereta sportscarr 500cc(eyceyh mimpi sakan nmpk). duit kat dalam poket tebal sebelah. duduk sengett je. haha. tapi dah aku terlalu sayangkan dia. peduli apa tentang duit. hencem. kacak? betul x betul x? lawl.XPP

korang nak tahu tak? aku ni ada juga buat byk kritikan pada lelaki yang boleh dikatakan dalam golongan 'ADA RUPA" ni. aku tak faham kenapa aku cukup tak sng mahu jadikan mereka sbgai boyfriend. kalau boleh aku pilih yang sederhana je kenapa? sebab golongan Ada Rupa ni selalunya boleh kata jadi pilihan ramai ah... petik jari je(walaupun x berbnyi)..tu dia bersusun + bersepah perempuan kat depan mata. berderett muka taktaw malu jual saham. bosan ah. byk sgt competitor. nnti aku juga yang merana makan hati(sekarang ni pun dah agak makan hati.haih). Bosan bosan bosan bosan bosan bosan bosan.

Golongan kaum hawa kedua yang aku pernah tanya ciri-ciri lelaki yg mereka suka(scara psikologi lah. diaorang mana taw apa kehendak aku. hehe).

Aku: Wey mamat tu handsome dowh!
kawan aku: Mana? Mana? Fulamakkk..Ganteng siot. tengok punggung dia. padat siot. kalaulah dia jadi pakwe aku. confirm aku tak tdo malam.

Hahahahaha.siot je membe aku sorang ni. sebnarnya kes ni dh lama dh. terjadinya time aku form 2. bagi aku maybe kawan aku tu cinta monyet je tu. sebab lps mamat handsome tu blah. datang mamat kacak plak. kali ni dia pndg tak kelip2. hahaha. Tapi aku pelik. Perempuan pun pandang Bontot laki ke? tak sangka aku. ish3. segan jadinyo plak. Ahh...ehem ehem..kalau ada golongan hawa macam ni selalu,hemm mmg payahlah sebab setiap setgh jam dh gila byg dengan setiap jantan2 lain plak tu. bayangkan lah kalau setiap minggu tukar2 couple. hari isnin cpl dengan si lelaki no 1 pastu Lusa break cpl plak dengan lelaki no 2. pastu Tulat break couple dengan lelaki no 3 dan begitulah seterusnya. kalau cukup setahun. hampir satu Malaya punya lelaki dia dah pernah couple kalau camtu. hahahahhaha..nazak.nazakk.. lawl.

Eyceyhh..byklah plak aku tulis. pada hasrat maw tulis sikit je. takpayhlah aku cerita pasal sejarah lps2 aku. lain time aku tulis lg. nak makan la plak.lapo lapo

chiow mate.

Wachaaaaaaaaaa!~