<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9003470398131622765\x26blogName\x3dWelcome+to+The+IRC\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://akuanakmanusia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://akuanakmanusia.blogspot.com/\x26vt\x3d9121481709739217150', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>




stories biography escapes archives


Overview


Syarifah Alyaa Izzati is the name.17 years younger. wakakaka.:P I'm oVER with schools. WORKING at MPH Parade now since my hols gonna be bored. Kerja Untuk DUIT & pengalaman. hehehe.:P

Screams

tagboard here


Wednesday, January 9, 2008
Wargh! I hate SPM Year! well not exactly. ahaks. penat seyh minggu pertama sekolah ni. masuk hari ini dah 3 kali tak naik bas balik sekolah. kesian pakcik bas.(apasal plak kecian kan? dia dapat yuran bas gak walaupun jarang hntar kitaorang balik. safe minyak. ngehehee.XP). i'm Fasting today. 10 Jan is awal muharam. so here comes new year for muslims. alhamdulilaah. may this year will be much better than last year. ;)) but i love last year the most! yiewwaaaa!! ;D



Hari ni... aku exercise dow. tak larat ah. nasib baik energy aku banyak lagi(sbb makan bnyk malam semalam. erk! alhamdulilaah,) kena bantu cikgu Raha angkut buku-buku Dict dia ke stor BM sebelah bilik 4TK. arghh! tak pepasai je. nilah padahnya sebab lepak depan bilik guru. dahlah bilik guru macam kaunter hospital. recetionist. macam nak amik ubat je. siap ada loceng lagi. ceyh. nyusahkan benor. baik go in then cari cikgu seske hati. tak payah dok tercegat kat kaunter receptionist macam orang bodoh tunggu cikgu datang tanya. kang orang nak jumpa Puan Norhana yang tengah sarat ngandung 8 bulan tu kang. hah, macamana? kesian cikgu nak jalan ke arah kitaorg. ish.ish.ish. strict betullah law skolah ni. Puan Pengetua ah ni!! ahh! i'm more appreciate Encik Ahmad jadi pengetua(walaupun slalu tak datang sekolah. at least dia sporting gak. sempoiiii...)



ermm..oh yaa. semalam, adess.. big fight dowh! aku gado ngan balak aku. ngehee..salah aku gak sey. main blah je masa dia datang nak jumpa aku. how should i know he came to see me. i thought we make a deal? hahaha.nvrm. masa tu aku tgh tergesa2 turun dari tgga. aku tak pndg ah kiri kanan. tp tah knapa aku tiba2 pndg kiri. aku nmpk ada mamat pkai baju warna merah. mcm kenal. tp tah. aku kan rabun. ish3.;p aku memang niat nak g arah dia. tp aku cari aimi dulu. alih2. aku terlpekan dia. huhu.terus ikut geng bdk ss19 balik(all boys. dieorg ajaks.)

aku balik cepat letak beg terus tkar baju then kayuh g beli topup. nak sms dia pnye pasallah.

alih2 dia sms marah2. terus aku xde selera nak mkn. nak taknak aku keluar g pujuk dia(cara2 pemujukkannya...hehehe. adalah. secret.ngeh.;P)



8/01/08 adalah tarikh yang paling gile aku igt. siot dowh bila igt balik pasal tarikh ni. huhuhuhu. i can't believe that i done that. huhuhuhuhu.. let it be as our secret kayh. i don't want to do it again!! please!! i just finish my debt, eventhough i have 2 more left. but i dont want to finish it. huh! ngeheehe.:P taknak ah perkara ni berlaku lagi. please333.aminnn.;) but i must tell, it was my first time. i dunno what's wrong with me actually. memang betul cakap pujangga. cinta itu buta kan? ;L(let it just be a secret.)